WhatsApp Online Chat!

Tausia o vaega o lalo o le taavale mo le eli

Tausia o vaega o lalo o le taavale mo le eli

Tausia o vaega o lalo o le taavale mo le eli

 

Mo galuega faʻaleleia o le excavator, o le a sili atu le gauai atu o lē e ona i le hydraulic system poʻo le afi.A uma, o vaega autu o loʻo tausia, e mafai e le masini ona galue lelei ma maua atili tupe maua.

Ae o vaega lalo o le taavale e foliga mai o le vaega lea e le popole ai le uso o lo'u tama i lo'u tinamatua.Afai e gau, sui i se mea fou, sefe faʻalavelave ma taimi.Ou te le iloa o le tau toe sui o excavators ua matua faateleina!O le mea moni, ua uma ona faia e tagata uma le puipuiga o le tausiga o vaega i lalo o le taavale, ma e le o se faafitauli le faasaoina o le fiasefulu afe o yuan i le tausaga.vaega ta'avale

Muamua: tausiga o le ta'avale ala

E masani lava ona ou vaai i avetaavale tuai ua masani i le palapala i luga o le taavale solofanua.E foliga mai ua fai si latou le masani i le vaai po o ai le pailate o loo faamamaina ma le faaeteete le palapala!O le mea moni, i le faʻagasologa o aso taʻitasi, i le taumafanafana, e tatau ona faʻafefe i totonu o vai ma faʻafefe i le palapala.Afai e le aloese mai lenei mea, e tatau ona faamama ma le faaeteete le palapala, oneone ma le iliili pe a uma le galuega, ina ia mafai ona lagolagoina le totolo e tasi.Fa'aaoga le malosi o le afi ta'avale e fa'ate'a ai mea leaga.

I le taumalulu, o le faʻamaufaʻailoga i le va o le taʻavale ma le paʻu e sili ona fefe i le faʻafefe, mataʻutia ma le suauʻu suauʻu, o lea e tatau ai ona e gauai faapitoa i lenei itu.

DSC_0716

Lona lua: le faʻaaogaina o le taʻavale uila

I se faaupuga faigofie, afai ei ai se faʻafitauli i le sprocket, e mautinoa lava e le alu saʻo le ala o le excavator, o le galuega sili ona faʻaleleia mo le sprocket o le puipuia lea o le suauu.

O le mea moni, o le suauʻu masaa o le taʻavale e mafai ona sui saʻo, ae o le tau o le uila e le taugofie, o lea ia sili atu le gauai atu i le mama o le X faʻavaa o le eli, ma faʻamama le palapala ma le oneone i le taimi. .O le ae mauaina le ola tautua o le taʻavale vaʻavaʻa ua faʻaleleia lelei!

HTB1ZXgNXEKF3KVjSZFEq6xExFXaZ

Tolu: o le fa'aaogaina o le paie

Pe a tuu saʻo, sei vagana ai le mea moni o le ai ai le le saʻo o le faʻaogaina masani poʻo le faʻamalosi malosi i le taimi o le faʻaaogaina, o le tele o le sui e le maualuga, ae e le o lona uiga o le a le malepe!

O le mea lea, i le faagasologa o le aveina o le excavator, ia mautinoa o le paie o loʻo i luma e mafai ona faʻaitiitia ai le tele o laei, ma o le tautotogo faʻalavelave e mafai foi ona faʻaitiitia ai le aʻafiaga o le eleele ma faʻaitiitia ai le ofuina o le tagata paie.

grg

Fa: le fa'aogaina o le sprocket

O le sprocket ta'avale e fa'apipi'i sa'o i luga o le fa'avaa X.E leai se aoga o le fa'ate'ia.O le mea lea, e mafai ona faʻamautinoa le faʻaogaina saʻo o le taʻavale taʻavale pe a alu i lalo pe savali, lea e mafai ona faʻaitiitia lelei ai le ofuina i luga o nifo taʻavale ma filifili filifili.

 

Sprocket (5)

Lona Lima: Fa'aaogaina o le vaega o ala

E lua vaega o auala e tutusa ma seevae o tagata, o lea e taua tele le fetuunaiga tatau o le vevesi, aemaise lava e tatau i tagata uma ona fetuunai le vevesi o le crawler e tusa ai ma tulaga faigaluega eseese e pei o eleele susu, eleele po o aʻu, ina ia faʻaleleia lelei le ola o le. totolo.

Taulai atu i le fausiaina o maina.I lalo o tulaga masani, o le fausiaina o laʻu o le tulaga sili ona masaesae o le totolo.O le mea lea, e tatau ona faʻamamā le lapisi i le taimi pe a uma le galuega.E le gata i lea, pe a uma ona savali mo se taimi umi, ia mautinoa e siaki le punou o le laupapa taʻavale.Le maualuga o le deformation ma pe o loʻo tatala.

Afai ei ai ni au tulaga, e mafai ona e faʻaogaina le excavator atoa i seevae taʻavale e faʻafefe, o le aʻafiaga e matua manino lava!

H0514955c79984afdab99579279e53f977

Aotele

O le mea moni, o vaega pito i lalo o se vaega taua o le excavator atoa, ma o se vaega foi e manaʻomia le sili atu o le gauai mai tagata e ona, masani lelei faʻaogaina ma auala saʻo o le tausiga, ina ia mafai ai ona faʻasaoina le tele o tau tausiga!


Taimi meli: Tes-04-2021